Wat is de vraag van de school? Wat gaan jullie doen? Wie is de doelgroep? Wat hoop je te bereiken?
Hoe passen de doelen bij de geformuleerde ambities van de school?
Bekijk hier het verschil tussen maken en meemaken.
Welke doelen bereiken de leerlingen in de co-creatie?
Het creërend vermogen (de leerling kan op eigen wijze vormgeven aan zijn ervaring, waarneming, verbeelding en kennis), het onderzoekend vermogen (de leerling kan vanuit een vraag zichzelf en zijn omgeving leren kennen) & het reflecterend vermogen (de leerling kan terugkijken op eigen ervaringen, deze interpreteren en er betekenis aan geven)
Rol directie school, ICC-er, team, culturele partner. Wie is waar verantwoordelijk voor?
Globale planning & Budget
- Maak een realistische planning. Beschrijf o.a. hoeveel tijd de school in de deskundigheidsbevordering kan investeren?
- Hoeveel tijd kan de culturele partner besteden?
- Maak een kostenbegroting van de materialen* en uren
Evaluatie met de betrokken intermediair met behulp van evaluatieformulier in afrondingsfase. Tussenevaluatie is mogelijk indien gewenst. Evaluatie voor de school zelf, en voor kennisdeling voor de KBG
Toevoegen gespecificeerde begroting en urenberaming.
Tijdens de mondelinge toelichting is het niet meer mogelijk om nieuwe of losse documenten toe te voegen die de Klankbordgroep niet heeft kunnen bekijken. Zorg ervoor dat de aanvraag compleet wordt ingediend.
VOORWAARDEN TOT AANVRAAG CO-CREATIE
*Kosten die buiten ontwikkelkosten vallen (materiaalkosten, grafische vormgeving ed.), moeten binnen redelijke proportie (ongeveer 15% van het aangevraagde bedrag) vallen en worden door de klankbordgroep beoordeeld en door de projectleider uiteindelijk wel of niet toegekend.