Wanneer een school, met behulp van De Cultuur Loper, een eigen visie op cultuureducatie heeft geformuleerd, kan er bij het team behoefte ontstaan aan scholing. De vorm die de scholing heeft, het aantal deelnemers en de tijdsinvestering, is allemaal afhankelijkvan de vraag van de school. Het kan gaan om een eerste verkenning of Energizer voor het team, maar ook om een verdiepingstraject in de vorm van coaching op de werkvloer.
Tevens kan er in het culturele veld behoefte ontstaan voor deskundigheidsbevordering op het gebied van cultuureducatie, waar Pit Cultuurwijzer mee aan de slag gaat. De intermediair van Pit Cultuurwijzer denkt mee over een passende scholing, zoekt een passende partner (bijvoorbeeld uit het culturele veld van Parkstad) en begeleidt het proces.
Wat is de behoefte/scholingsvraag? Wat is het verwachte resultaat?
Welke doelen wil de school bereiken? Hoe sluit de deskundigheidsbevordering aan bij de visie van de school?
Op welke manier is er resultaat te zien bij de leerlingen? Hoe wordt de cultuureducatie in de praktijk beter?
Klik hier voor het verschil tussen maken en meemaken
Het creërend vermogen, het onderzoekend vermogen en het reflecterend vermogen.
Globale planning & Budget
Maximaal 10 bestanden van maximaal 10mb. Gebruik ctrl of shift om meerder bestanden te selecteren.
Evaluatie met de betrokken intermediair met behulp van evaluatieformulier in afrondingsfase. Tussenevaluatie is mogelijk indien gewenst.
Toevoegen gespecificeerde begroting en urenberaming.
Tijdens de mondelinge toelichting is het niet meer mogelijk om nieuwe of losse documenten toe te voegen die de Klankbordgroep niet heeft kunnen bekijken. Zorg ervoor dat de aanvraag compleet wordt ingediend.
VOORWAARDEN TOT AANVRAAG DESKUNDIGHEIDSBEVORDERING
*Kosten die buiten ontwikkelkosten vallen (materiaalkosten, grafische vormgeving ed.), moeten binnen redelijke proportie (ongeveer 15% van het aangevraagde bedrag) vallen en worden door de klankbordgroep beoordeeld en door de projectleider uiteindelijk wel of niet toegekend.